foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Γκάτσης Διονύσης ΠΕ88

GTranslate

Χρόνια Πολλά

2ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης

school2

 

Ημερολόγιο

Μαϊος 2024
ΔΤΤΠΠΣΚ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Μας επισκέφτηκαν

53304
Σήμερα47
Χθές16
Αυτό το Μήνα187
Σύνολο53304

Τελευταία ενημέρωση

  • : Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023.

Σύνδεση διαχειριστή

Κάθε ομάδα μαθητών αφού καταλήξει σε συμφωνία με τον καθηγητή στη βιομηχανία της οποίας πρότυπο (μακέτα) θα κατασκευάσει και θα μελετήσει, οργανώνεται σε εταιρεία, και ενεργεί κατά τρόπο παράλληλο με τη βιομηχανική πραγματικότητα. Ένας μαθητής για παράδειγμα θα είναι ο διευθυντής προσωπικού, ένας άλλος ο διευθυντής προμηθειών, ο διευθυντής παραγωγής κλπ. Ο κάθε μαθητής της ομάδας αναλαμβάνει ένα συγκεκριμένο ρόλο στη βιομηχανία που διάλεξε η ομάδα για μελέτη,, ρόλο που πρέπει να εκτελέσει κατά τρόπο ρεαλιστικό και παράλληλο με την πραγματικότητα. Οι διάφοροι ρόλοι ?υπευθυνότητες- των μαθητών βρίσκονται σε αλληλεξάρτηση. Για παράδειγμα η λύση που θα προτείνει ο μηχανικός παραγωγής είναι συνάρτηση στοιχείων που θα παρέχει ο διευθυντής προμηθειών, ο διευθυντής πωλήσεων, ο διευθυντής μάρκετινγκ, ο διευθυντής οικονομικών, ο διευθυντής προσωπικού, ο διευθυντής ερευνών, και θα πρέπει να εγκριθεί από τον Γενικό διευθυντή σε ορθολογική βάση. Ο κάθε μαθητής θα πρέπει να συνεργάζεται αρμονικά και αποτελεσματικά με τους συμμαθητές του στην ομάδα που ανήκει, για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του ρόλου του κατά τρόπο εποικοδομητικό.

Η μέθοδος δεν έχει στόχο να μάθει στους μαθητές καθήκοντα και αρμοδιότητες συγκεκριμένων επαγγελμάτων από το χώρο της βιομηχανίας. Για παράδειγμα ο μαθητής που εκτελεί το ρόλο του διευθυντή παραγωγής, στην πραγματικότητα εκτελεί και μελετά τις δραστηριότητες του τμήματος παραγωγής της βιομηχανίας, και όχι τις δραστηριότητες ενός συγκεκριμένου ατόμου.

Το γεγονός ότι οι μαθητές μελετούν και εκτελούν πραγματικούς ρόλους από τον κόσμο της βιομηχανίας και δεν περιορίζονται στην απόκτηση γνώσεων έχει ιδιαίτερη εκπαιδευτική σημασία επειδή προσφέρει την ευκαιρία στους μαθητές:

  • Να εξερευνήσουν τις αρμοδιότητες του ρόλου που τους έχει ανατεθεί και να εκτιμήσουν βασιζόμενοι σε πραγματικές εμπειρίες το πόσο ικανοποιητικά μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του.
  • Να αναπτύξουν υπευθυνότητα ως άτομα αναλαμβάνοντας συγκεκριμένα καθήκοντα που επηρεάζουν το σύνολο της ομάδας.
  • Να αναπτύξουν ηγετικές ικανότητες . όλοι οι ρόλοι προσφέρουν χωρίς εξαίρεση ευκαιρίες τόσο για ηγετικές δραστηριότητες όσο και για συνεργασία.
  • Να μάθουν να συνεργάζονται και να αναπτύσσουν ομαδικό πνεύμα.
  • Να βελτιώσουν τον χαρακτήρα τους σαν αποτέλεσμα των πιέσεων και των απαιτήσεων του κοινωνικού συνόλου (της ομάδας που ανήκουν). Επιπλέον, οι πιέσεις του κοινωνικού περιβάλλοντος έχουν ως αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση των μαθητών.

Ο κάθε μαθητής διαλέγει το ρόλο που θα εκτελέσει . Σε περίπτωση ασυμφωνίας μεταξύ των μαθητών της ομάδας, ο καθηγητής καθορίζει τους ρόλους των μαθητών.

Σε διάφορα χρονικά διαστήματα οργανώνονται από το διευθυντή εκπαίδευσης σεμινάρια προόδου. Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων ο κάθε μαθητής της ομάδας παρουσιάζει την πρόοδο της εργασίας του .Παράλληλα υποβάλλει προς τον καθηγητή «αναφορά προόδου».

Το σύνολο των «αναφορών» που υποβάλλει ο κάθε μαθητής αποτελεί τη θεωρητική ανάλυση του ρόλου του, ταξινομείται, και αποτελεί στοιχείο για αξιολόγηση.

Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων είναι επιθυμητό να υπάρξουν παρουσιάσεις που να αναφέρονται στα παρακάτω θέματα:

  • Οργάνωση της σύγχρονης βιομηχανίας
  • Συνεισφορά της βιομηχανίας που εξετάζεται στο βιομηχανικό σύνολο.
  • Ανάπτυξη- Βελτιώσεις στον τρόπο λειτουργίας της σύγχρονης βιομηχανίας.
  • Οι διαδικασίες στη βιομηχανία για μετασχηματισμό των πρώτων υλών σε προϊόντα.
  • Βιομηχανικά προϊόντα
  • Προβλήματα σε σχέση με τη λειτουργία της βιομηχανίας

Copyright © 2024 High School Rights Reserved.